"Net dievų maistas, jeigu jo per daug virsta nuodu."
-- Graikų patarlė

2013 m. rugsėjo 1 d., sekmadienis

Burokėlių mišrainė žiemai

    Sesės vyras grįžęs iš darbo sakė ragavęs pas kolegą nuostabios burokėlių mišrainės na ir receptą išprašė, kuriuo pasidalino su manimi, o aš su Jumis.
Tokių, ir į juos panašių receptų gausybė internete.Tad kieno jis iš tikrųjų sunku atspėti:)

Jums reikės:

4 kg virtų burokėlių,
0,5 kg pomidorų padažo (paprasto, be jokių priedų) aš naudojau Kėdainių be konservantų,
0,5 kg paprikos,
0,5 kg svogūnų,
200 g. cukraus (aš dėjau tik 3 v.š)
1,5 v.š druskos ( aš dėjau 2,5 v.š)
100 g acto
150 g aliejaus

Burokėlius išverdame, nulupame ir sutarkuojame.
Paprikas  ir svogūnus smulkiai supjaustome.
Aliejuje apkepiname svogūnus, vėliau ir paprikas.
Viską, išskyrus actą ir pomidorų padažą supilame į puodą su burokėliais ir verdame.
Actą ir pomidorų padažą pilame baigiant virti.
Aš viriau apie 20 min.
Supilame į iškaitintus stiklainius. Pridengiame kol atvės ir nešame į rūsį. Skanaus:)

 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...